Returer og refusjoner

Bestillingsavbestilling
Alle bestillinger kan avbestilles inntil de er sendt. Hvis bestillingen din er betalt og du trenger å endre eller kansellere den, må du kontakte oss innen 12 timer. Når emballasje- og fraktprosessen har startet, kan den ikke lenger avbestilles.

Refusjoner
Vi tilbyr en 100% pengene-tilbake-garanti på alle produkter som er defekte eller skadet under frakt. Bare gi oss beskjed, og vi vil gi deg en returadresse samt et erstatningsprodukt eller refusjon, avhengig av hva du foretrekker.
Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din – vennligst kontakt vår kundestøtte, og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg!

Kunder vil være ansvarlige for å betale returfraktkostnader.

Vi utsteder ikke refusjon hvis:

  • Bestillingen din ikke ankommer på grunn av faktorer som er innenfor din kontroll (f.eks. feil leveringsadresse).

Du kan sende inn refusjonsforespørsler innen 15 dager etter at den garanterte leveringstiden (45 dager) har utløpt. Du kan gjøre det ved å sende en melding på kontaktsiden.